Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Грабар Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Грабар Е. В. 
Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США [Електронний ресурс] / Е. В. Грабар // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_9
Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.881 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Грабар Е. В. 
Основні типи і види тестів з іноземних мов у педагогіці США [Електронний ресурс] / Е. В. Грабар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лобанов Л. М. 
Расширение технологических возможностей обработки взрывом для снижения остаточных напряжений в сварных соединениях декомпозеров объемом до 5000 м3 [Електронний ресурс] / Л. М. Лобанов, Л. Д. Добрушин, А. Г. Брызгалин, С. Ю. Илларионов, П. С. Шленский, Л. А. Волгин, В. Г. Лашкевич, Е. В. Грабар // Автоматическая сварка. - 2009. - № 11. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2009_11_11
Исследована эффективность снижения остаточных напряжений поэтапной обработкой взрывом протяженных многопроходных швов, а также сварных соединений декомпозеров с толщиной стенки 40 мм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 720.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського