Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Грабар Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США [Електронний ресурс] / Е. В. Грабар // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_9 Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.
| 2. |
Грабар Е. В. Основні типи і види тестів з іноземних мов у педагогіці США [Електронний ресурс] / Е. В. Грабар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_37
| 3. |
Лобанов Л. М. Расширение технологических возможностей обработки взрывом для снижения остаточных напряжений в сварных соединениях декомпозеров объемом до 5000 м3 [Електронний ресурс] / Л. М. Лобанов, Л. Д. Добрушин, А. Г. Брызгалин, С. Ю. Илларионов, П. С. Шленский, Л. А. Волгин, В. Г. Лашкевич, Е. В. Грабар // Автоматическая сварка. - 2009. - № 11. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2009_11_11 Исследована эффективность снижения остаточных напряжений поэтапной обработкой взрывом протяженных многопроходных швов, а также сварных соединений декомпозеров с толщиной стенки 40 мм.
|
|
|